Οι ομαδικές εκπομπές άνθρακα για κάθε προϊόν της θα μειωθούν κατά 35% έως το 2027 με το 90% της σειράς προϊόντων της να είναι οικολογικά σχεδιασμένα. Ο Όμιλος Bollé Brands (Bollé, Bollé Safety, SPY+ και Serengeti), παγκόσμιος ηγέτης στον σχεδιασμό, τη σύλληψη και την παραγωγή καινοτόμων και βιώσιμων γυαλιών ηλίου, αθλητισμού, lifestyle και μόδας, κράνους και γυαλιών για σκι και ποδήλατο, αποκάλυψε τα αποτελέσματα της πρώτης του έκθεσης ESG. Η Bollé Brands ανέλαβε εκτεταμένη έρευνα σε όλες τις δραστηριότητές της προκειμένου να εντοπίσει περιβαλλοντικές και κοινωνικές ευκαιρίες σε όλες τις λειτουργίες και τα προϊόντα της για την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών. Οι βασικές συστάσεις της έκθεσης θα δουν τη Bollé Brands να μειώνει τις εκπομπές CO2 και να μειώνει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων και των συσκευασιών και, πέρα από τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις , να μεταμορφώνει την αλυσίδα αξίας μακροπρόθεσμα. «Οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές μας δεσμεύσεις βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής…